Mød de bedste løbere i USA – Beach til Beacon Press Conference

WOW. Fredag ​​var.best.day. Jeg har sprængt af spænding for at fortælle dig alt om, hvordan jeg mødte Meb og Ryan Hall og Deena Kastor !!! Jeg kan ikke engang håndtere det.

Run Eat Meet – Ryan Hall

Mine nyeste videoer

Marathon Training Day 4
Marathon Training Journal Day 4 Check In

Flere videoer

0 sekunder på 1 minut, 21 sekunder

Næste op
Før vi var fremmede gennemgang
09:42

Direkte
00:00
08:21
01:21

Lad mig først sikkerhedskopiere et skridt … Jeg kom ind i Maine meget sent torsdag og tog en førerhus til kroen. Vi opholdt sig på Higgins Beach Inn, og det var den sødeste!

Jeg vågnede og tog en tur ned til stranden på fredag, men det dryppede, så jeg gik ret hurtigt tilbage.

Vi spiste morgenmad på Higgin’s. De havde rigtig god mad! (Jeg spiste også frokost der senere.)

Derefter stablede vi i ostevognen og gik hen til pressekonferencen for stranden til Beacon 10K. Jeg lavede masser af Cheezy -vittigheder på vej

Dette er det mest betydningsfulde road race i Maine og også en meget populær! Der var mange eliteløbere. Løbet blev udsolgt på under fem minutter i år.

Jeg fandt Ryan Hall og MEB bedst væk, men prøvede at handle cool. (Forsøgt er det væsentlige ord der. Jeg var sandsynligvis meget mere som en 8 -årig pige, der mødte One Direction.)

Efter konferencen var eliterne tilgængelige for spørgsmål og billeder. Jeg fik det sammen og gik op til Ryan Hall, der var den bedste!

Run Eat Meet… Deena Kastor

Derefter mødte jeg Deena Kastor! Vi talte om at rejse fra CA til mig. Det er et langt træk, så jeg vil gerne tro, at vi blev bundet lidt.

Kør Eat Meet… Meb !!

Jeg føler, at jeg allerede havde mødt Meb, fordi han kommer fra lige ned ad vejen i San Diego. Jeg stillede ham de mest væsentlige spørgsmål om dagen, som naturligvis er, “Hvad skal du spise i aften før løbet?” Han sagde “Pasta!” Temmelig ophidset. Så vi burde alle spise pasta før et løb fra nu af. Gør det.

(Spoiler: Jeg ‘løb’ ind i Meb igen efter løbet! Meget mere om det senere !!)

Efter konferencen gik vi mod Ridley Farm.

Cabot arbejder med familiefamere, og virksomheden har meget stærke forhold til de mennesker, der producerer mælken til osten. Denne gård var tæt på stranden til Beacon Race, så vi var i stand til at besøge dem og deres køer. Tre Ridley -familiemedlemmer løb også løbet med os!

Ridley’s er en af ​​de 1200 gårdsfamilieejere af Cabot -kooperativet, der bor i New England og New York. De fleste af gårdene betragtes som ‘små’ – den mindste har kun 16 køer. Jeg elsker at dette enorme firma stadig arbejder med den lille fyr. For meget mere information, se Cabot -webstedet her. Jeg lærte meget på denne rejse, men jeg er ingen ekspert, så tjek det ud for et væld af cool info og en virtuel gårdstur!

Køerne på Ridley Farm har alle navne. Når de bringes ind for at blive malket, går de bedst til deres sted! Jeg spekulerer på, om de kan læse deres navn eller bare vide, hvor de skal hen …

Jeg er meget nysgerrig efter, hvordan gårde ‘arbejder’, så det var dejligt at stille masser af spørgsmål. Familien er oppe kl. 4 for at mælke køerne hver dag. De mælker dem to gange om dagen.

En lastbil vedrører mælken hver anden dag. Indtil da er den opbevaret i denne kølede tank.

Efter at have hængt sammen med køerne et stykke tid spiste vi en picnic frokost uden for familiens hus. Det var fantastisk at være i stand til at hænge ud med alle og opleve al skønheden.

Jeg siger fortsat, at jeg vil have et enklere lidt liv en dag, og jeg troede, at noget som dette ville være det – men landbruget er masser af hårdt arbejde. Plus, disse familiebønder får aldrig en fridag, fordi køerne skal malkes, og andre dyr og planter skal plejes hver dag. Jeg blev forelsket i ideen om det …

Og som om alt dette ikke er nok – vi spiste middag her. Smuk. Dette billede fanger det ikke engang. Himmel.

Opdateret for at tilføje video af rejser til Maine:

Spørgsmål: Bør jeg pakke det op og være landmand i Maine? ville du?

Jeg er fristet. Men min ven LeAnn svarede på min meddelelse om at blive i Maine med et ord, der ville skræmme mig væk: “Sne.” Hun kender mig godt!

Ansvarsfraskrivelse: Jeg er i Maine med Cabot Fit Team, en gruppe bloggere og landmænd, der er sammensat for at forbinde og sprede ordet om en sund livsstil. Denne rejse blev arrangeret af Cabot. Alle udtalelser er mine egne.